Is this an original Hitler Youth flag?

Joined
Oct 13, 2010
Messages
3
Thanks Received
0
Location
Denmark
Hello, I'm thinking of buying this flag but I just want to hear your opinion on whether it is an original and how much you would pay for it.

Hej... Jeg overvejer af købe dette HJ flag.. Men jeg vil lige høre jeres mening om originaliteten og hvad man må give for det...

Gammelnok04

Admin translation:



You don't have permission to view attachments.
You don't have permission to view attachments.
 

Attachments

    You don't have permission to view attachments.
Hej og velkommen til dette forum. Jeg foreslår, at du skriver på engelsk. Jeg er ikke sikker på, at automatisk oversættelse fra dansk til engelsk er muligt.

Hej... Jeg overvejer af købe dette HJ flag.. Men jeg vil lige høre jeres mening om originaliteten og hvad man må give for det...

Gammelnok04

Translation:
'Hello ... I concider to buy this HJ flag .. But I just want to hear your opinion about the originality and what you have to pay for it'

.
 
Har også denne Tornister som jeg også er blevet tilbudt... Det er også jeres mening jeg søger her :-D

Translation:
"Also I have been offered this knapsack... I'm also looking for your opinion here".

PLEASE NOTE: this post should have been posted in the "Hitler Youth Equipment" subforum.

.
 
The flag has a good chance of being original from the photos shown. Better photos would help to be certain. The value of a standard HJ flag like this example is not expensive. Around 100 to 200 Euro in today's market I would think.
 
Okay, thanks for your help

Okay tak skal du have for hjælpen ;-D

Det er en fejl det med sproget. Jeg skrev på dansk og det blev automatisk til en meget dårlig engelsk oversættelse.
 
Back
Top